UMEM PROJESİ KAPSAMINDA İŞ GARANTİLİ KURSLAR

Kurs Numarası:109237
İl:SIVAS
İlçe:ZARA
Meslek:Dikiş Makinesi Operatörü-Kumaş
Meslek Açıklaması:Dikiş Makinesi Operatörü (Kumaş), kendi başına ve belirli bir süre içerisinde, konfeksiyon ürünleri imalatında, dikiş makinesi ve yardımcı aparatları kullanarak ürün parçalarını birleştirme ve her türlü dikiş işlerini yapma bilgi ve becerisine sahip nitelikli kişidir
Son Başvuru Tarihi:15.08.2012
Kurs Başlangıç Tarihi:27.08.2012
Kurs Bitiş Tarihi:01.10.2012
Açıklama:UMEM PROJESİ KAPSAMINDA DİKİŞ MAKİNESİ OPERATÖRLÜĞÜ MESLEĞİNİ İŞSİZLERE KAZANDIRMAK.
Yaş Aralığı:18-40
Eğitim Düzeyi:Ilkögretim-Lisans
Eğitim Adresi:YENİ CAMİ MH.REŞİT PAŞA CD.REŞİT PAŞA İLKÖĞRETİM OKULU
Mülakat Adresi:REŞİT PAŞAİLKÖĞRETİM OKULUNDA 16:08 2012-14:00'DA SEÇME
Eğitim Günleri:Pazartesi - Salı - Çarşamba - Perşembe - Cuma -
Ders Saatleri:09:00-15:25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder